יום ראשון, 16 במאי 2021

פרעות תשפ"א - הסכסוך ערבי ישראלי

 


הערבים מגדלים אותנו




כהקדמה -אין במאמר הזה שום ויתור או סליחה למתפרעים הערבים וצריך למצות איתם את הדין עד תום.


אולם, ככל מאורע אנושי היסטורי יש גם לפרעות תשפ"א שכבה אלוהית, שאותה אנחנו רוצים להבין.


מה אלוהים רוצה מאתנו דרך הערבים?


טבע העולם שאדם רוצה לפתח שרירים הוא לא מרים ידיים למעלה סתם, אלא מחפש כוחות מתנגדים לידיים שלו הנקראים: 'משקולות', ועל ידי התמודדות עם הכוחות המתנגדים (בהרמת הידיים) פעמים רבות מתפתח אצלו שרירים.


כמו שזה עובד מבחינה גופנית, כך זה עובד מבחינה נפשית, רוחנית, ערכית, מוסרית ואלוהית. הכוחות המתנגדים אל הטוב האמונה והאמת, כגון: הרע, הכפירה, והשקר, עניינם להציק לטוב ועל ידי התמודדות של הטוב מולם הוא מתפתח וגדל.


הראי"ה קוק במספר מאמרים מתאר את הכפירה האחרונה כמי שבאה לגדל את האמונה על ידי התמודדות איתה. עם ישראל צריך לפתח אמונה גדולה לכן הוא מתמודד הרבה עם כפירה. אולם בגלל שעם ישראל אמונתו היא אמונה לאומית הוא צריך לפתח גם שאיפה לאומית גדולה, ולכן סידרו לו בהשגחה אלוהית מתנגדים גדולים אל הלאומיות שלו, אלו הם הערבים.


כל עניינם רק להתנגד לא ליצור ולבנות כלום, רק להתנגד לשאיפה הלאומית שלנו ולא לאמונה שלנו, (כידוע שיהודי יכול לחיות כיהודי מאמין רק בתנאי שהוא תחת שלטון מדיני מוסלמי). 


הארץ הייתה שממה עד שבאו העולים הראשונים ובמקביל אליהם זרמו לכאן אלפי הערבים, כי ההשגחה האלוהית דואגת שעל ידי התמודדות לאומית מולם, השאיפה הלאומית שלנו, למקלט בטוח, לצבא חזק, למערכות ציבוריות ישראליות חזקות -תגדל.


בימים האחרונים אני פוגש המון אנשים שכמעט ונכבתה אצלם השאיפה הלאומית, חלקם יצאו עם ערביות כפשוטו ודגלו בדו קיום -היינו מחיקת הלאום היהודי. 


והיום בעקבות הפרעות חזרה להם השאיפה הלאומית. הם מודים שצריך את מדינת ישראל כמדינה לאומית יהודית דווקא כמו אויר לנשימה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הנצפים ביותר